Barndomen gjorde sig påmind...



Igår precis när jag skulle sova så hörde jag nåt konstigt ljud som påminde mig om min barndom då jag var och varannan sommarkväll kunde se luftballonger på himlen men nu för tiden så ser man dem aldrig. Så självklart antog jag att de va nån som höll på med nåt skumt nere på gården så jag drog upp persiennen och  utanför fönstret så ser jag en stooor gul ballong som precis var på väg att landa. Ingen aning om hur dom lyckades för de finns inte en enda stor gräsplätt precis här.

För att bara ha slitit åt mig kameran och kastat mig ut på balkongen så tycker jag att jag lyckades bra med bilden...
Lyckades fånga båda ballongerna och dessutom ett flygplan på samma bild... tre flugor i en smäll!
Tyvärr hade jag inte mitt superzoom objektiv redo... och ISO talet va helt galet men de blir lätt så när man blir stessad därav är bilden lite "grumlig"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0