På äventyr i skogen



Direkt när jag kom hem från jobbet idag tog jag kameran och gick ut i skogen.
Och ja för er som inte vet så finns de faktiskt skog här i Stockholm, men till min förfäran så var ju inte skogen alls lika mysig som den va när jag var liten.. Nu var varenda stig så upptrampad att man skulle kunna gå med en barnvagn där. Trist men jag kan gissa att om 10 år finns inte ens den där skogen kvar, de bara byggs nya hus hela tiden.

Hur som helst så fick jag iaf chansen att testa mitt macro igen..
Sista bilden är ett lite halvt misslyckat försök att ta bild på en röksvamp. Jag älskade att trampa på dom när jag var liten så man fick se när de rök. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0