Mörkerfotografering



Idag köpte jag ett stativ, de kostade 200:- och var värt varenda krona, de kanske inte är de mest stabila man kan hitta men om man inte vill lägga ut så mkt pengar så funkar de. De gäller att ha ett stativ när man ska fotografera i mörker för att slippa skakningsoskärpan.

Så ikväll har jag tagit lite bilder i mörkret. Rotade fram några gamla 70-tals lampor som mina föräldrar tydligen inte har hjärta att slänga. =P

Å du Carro jag ser fram emot när du ska vara min modell, då ska va ta riktigt fina höstbilder =)

Jag skulle även behöva ändra utseendet på bloggen.. nu kan den ju inte vara grön längre.
När de är höst måste man ju ha varma färger. Tar de när jag hinner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0