Exotiska frukter och ett bär



Har man tråkigt en dag och de är dåligt väder ute så kan man ju alltid åka och handla nåra roliga frukter. Jag har använt mig att mitt macro objektiv och jag blir bara mer och mer nöjd med det. Jag vet även att jag skulle kunna jobba mer med bildredigeringen så att bakgrunden blir vitare.


Jag ser fram emot mitt och Carro Js kommande projekt.. hon ska sminka och jag ska fotografera.. vi måste bara ha någon villig som ställer upp som modell.. kanske Carro H? =P

Och än en gång så vill jag påminna er som tittar in på min sida att de är alltid roligare när ni skriver en lite rad.


Kommentarer
Postat av: Carro J

Klart vi ska ha Carro H som modell =)

2008-09-28 @ 19:52:49
Postat av: Fanny

Va duktig du är :)



Gå gärna in på min blogg och kommenterar du så blir jag glaad :D

2008-10-22 @ 17:22:25
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Fina

Blir riktigt suuugen!



Vad använder du för kamera?



Mvh Fina

2008-12-02 @ 21:15:57
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0