Sanna hjärta Kiwi



Frukt frukt och ännu mer frukt... jag har börjat äta väldigt mkt frukt och bli lite nyttig nu när jag börjat träna eller rättare sagt jag har ju tränat 3 dagar i veckan sen i september. De är nog rekord för min del!

Å på tal om frukt så är de ju inte varje dag man hittar en kiwi som ser ut som ett hjärta när man delar den.
Det kanske är ett tecken.. vem vet? =P

Har även passat på att ändra utseendet på bloggen nu när de snart är jul.

Jag vill verkligen ta lite porträttbilder.. på torsdag ska Carro vara min modell, jag ser verkligen fram emot de. =)


Kommentarer
Postat av: Carro J

Jag vill ta porträttbilder. Svartvita. Har tänkt på att fråga dig länge, men har glömt det jämt.

2008-11-29 @ 19:09:28
URL: http://makeupit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0