Ny projekt på gång som vanligt


(stolarna innan jag gjort om dom)

Jag har ett nytt projekt.. ett väldigt stort projekt.
I veckan har jag nämligen köpt mig en lägenhet!!
De senaste två åren har jag bott på fem olika ställen två stugor och en minilägenhet i Leksand, hemma hos föräldrarna och så hyrde jag brorsans lägenhet i kallhäll ett halvår.
Jag är så satans glad att jag ska få något alldeles eget som är bara mitt! =)

Det är en 2:a på 57kvm med balkong, den är inte i akut renoveringsbehov men jag ska ändå göra om badrum, kök och så ska det rivas en vägg. Tänk vilken tur att jag är född i rätt familj med en pappa som är snickare och en bror som är elektriker. Kan de bli bättre? Själv så börjar jag ju bli en hejare på att måla och tapetsera har jag ju gjort.

Bilden jag har tagit är en del av de stora projektet... en bit av mina blivande köksmöbler som jag håller på att måla om och klä om. Jag kan ju även passa på att säga att jag fått fast anställning så nu kan de inte bli så mkt bättre =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar dina foto, enkla och stilrena.

Vad kul för dig att du både skaffat egen lägenhet och fast jobb :-) GRATTIS :-)

Jag söker med ljus och lykta efter en mysig lägenhet i Helsingborg men det är inte lätt...men någon dag är det väl min tur..

2008-11-29 @ 09:48:00
URL: http://creationsbylisa.nu/wordpress/
Postat av: messan

Jättefina bilder du tar. Det är verkligen roligt med vackra bilder.

Grattis till din lägenhet och jobbet. Lycka till!

2009-07-23 @ 14:51:02
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0