Tillbaka i Leksand

              
       



Nu är jag tillbaka i Leksand igen, det känns skönt men nu är de bara en månad kvar å jag kommer gråta när jag ska åka härifrån. Det här är mitt andra hem nu ju.

Idag har det varit riktigt bra väder, jag och Linda låg och solade och sen tog vi en promenad på strandpromenaden. Det är inte ofta som Siljan är helt spegelblank men idag va den det och det var så otroligt fint. Såna här dagar vill man inte flytta tillbaka till Stockholm.

Vi träffade även på lilla coola Åke(hunden)  när vi var ute och gick. Helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag bor också i Leksand ;)

2008-10-22 @ 17:24:24
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0