Skor

               

Har fått höra att jag är dålig på att uppdatera bloggen och visst det stämmer, men jag har verkligen inte haft tid att fota nånting. Men nu har jag äntligen varit ledig så idag har jag passat på. Eftersom jag älskar skor och har väldigt många så tyckte jag de va kul och ta nåra bilder på dom. Hittade även mammas gamla blåa 80-tals pumps i garderoben.

Har även hunnit ha två lektioner till på fotokursen. Förra veckan var vi i en fotostudio och tog porträttbilder. Det var väldigt kul att få vara i en riktig studio. Jag har fått en porträttuppgift som ska vara klar om två veckor. Vi ska visa upp en bildserie med 2-4 bilder.  Bilderna kommer jag visa här sen.

Jag måste även börja fundera på hur jag ska göra med mitt examensarbete, har ju tänkt göra något med foto men vet inte vad. Nu är de ju inte lång tid tills jag slutar skolan så jag måste sätta fart.

Ska försöka börja använda Lightroom lite mer, måste lära mig hur det fungerar. Har en del bilder från Leksand som har fel vitbalans så de ska jag försöka fixa.




 


Kommentarer
Postat av: Cilla

skobilderna var jättefina. vill se fler :D

2008-03-17 @ 05:29:20
Postat av: Fredrik

keep up the good work;)

2008-03-20 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0