Regndroppar



Idag hade jag planerat att ta en massa porträttbilder. Men det är svårt att ta om man inte har någon person att fotografera. Hade planerat precis hur bilderna skulle se ut och i vilka miljöer vi skulle fota i.. men de får bli en annan gång. Vi har nämligen fått en uppgift i fotokursen att man ska ta porträttbilder.

Nu har jag haft 3 lektioner och nästa gång ska vi få vara i en fotostudio och ta porträttbilder på varandra. Det ska bli väldigt skoj.

Jag måste ladda ner Adobe Lightroom så jag kan fixa nåra bilder som inte har så bra ljus.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dags för en uppdatering ;)

2008-03-13 @ 10:41:11
Postat av: Cilla

du får gärna fotografera mig om du vill jag är ju tillbaka i skälby å allt.

2008-03-17 @ 05:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0