Naturens under

        


När de flesta av er låg och sov i morse så var jag uppe, vaknade kl 7 helt klarvaken. De gick bara inte att somna om så jag gick upp och kom på att jag ville passa på att fota lite nu när det faktiskt är lite snö ute.

Jag tog bilen och åkte till Görveln Slott som ligger vid mälaren, inte långt härifrån. För er som inte vet så var det där de spelade in delar av filmen Ondskan.

När jag gick längs standpromenaden så fick jag se ett av naturens under. Längs standkanten hade de bildats hundratals istappar, och de va inga små utan dom va riktigt stora. Häftigt hur de kan bli så. Eftersom jag alltid är ute efter den perfekta bilden så fick jag ta mig fram bland en massa buskar och snår för att ta mig fram dit, jakten på den perfekta bilden är inte alltid lätt. Hade någon sett mig hade de undrat vad jag höll på med ;P


Kommentarer
Postat av: syren

Fina bilder!

2008-03-24 @ 11:50:56
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0