Vår



Igår var jag ute på en promenad, och nu kan man ju tro att de är vår fast det bara är februari. Hittade nämligen videung som jag tog hem å satte i en vas.

Nu har jag äntligen kommit igång med fotokursen, idag var jag på min andra lektion. Vi gick igenom Bländare, Slutare, ISO och Ljusmätning. Har lärt mig en hel del som jag inte kunde innan så de känns kul. Imorgon ska jag ut och testa det jag lärt mig.

Det är även dags att uppdatera bloggens utseende lite så de inte ser ut som jul längre.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tuff bild :) Skuggan gör sitt för att få den levande och krukan över en större del av bilden blir bra!

Kramar

2008-02-22 @ 10:57:44
URL: http://bloggomfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0