Jag lever..



Oj va länge sen jag skrev här.. helt sjukt va tiden går.
Jag har knappt rört min kamera på 6 månader av många olika anledningar.

Den största anledningen är att jag har köpt mig en lägenhet som jag sen har totalrenoverat å de tog ca 3 månader.
De är nog inte en millimeter som jag inte har gjort om i min lägenhet på 57kvm.. sen tog min energi och inspiration slut i stort sätt och har inte riktigt kommit tillbaka ännu men den är på gång.. de tar bara lite tid å man kan ju inte tvinga fram den även om jag gärna skulle göra de för jag behöver den.

Sist jag skrev här va de vinter å jag hade precis varit uppe i Dalarna... kära dalarna, de är helt sjukt hur mkt jag saknar tiden i Leksand när jag bodde där. Saknar inte skolan men allt runt omkring... och lugnet!! 
Kan inte förstå att de är ett år sen jag flyttade därifrån, de tog väl en dag sen va jag tillbaka i stockholmsstressen.
Hur som helst så ska man ju leva i nuet och jag är rätt så nöjd just nu.

Jag ska bjuda på lite bilder snart.. måste bara hitta sladden till min kamera så jag kan föra över bilderna..
Bjuder på en gammal bild från mitt gamla hem.. Orsandbaden i Leksand. Skulle ge vad som helst för att få sitta på bryggan nu å bara titta ut över Siljan..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0